Sortida aeroport de Sabadell

Els i les alumnes de 5è hem anat a l’aeroport de Sabadell. Mentre estàvem esperant a la persona responsable hem esmorzat en un parc. Abans d’entrar al recinte, ens han donat unes targetes identificatives.  Ens han explicat moltes de les parts d’un aeroport i el seu funcionament:

• Ens han ensenyat el camió dels bombers i les parts de la vestimenta. Les nostres tutores s’han provat la vestimenta dels bombers. Al matí comproven els avions i l’entorn perquè sigui segur obrir l’aeroport.
  • A continuació, hem vist moltes parts d’una avioneta al taller mecànic on, a part de reparar, també fan el manteniment.
  • Després hem entrat en alguns dels hangars per veure algunes avionetes i ens han deixat pujar per parelles dins d’una avioneta.
  • Ens han explicat la importància de la torre de control i el seu funcionament. L’hem vista de lluny.
  • Ens han ensenyat uns falcons que són els responsables d’espantar els ocells de l’àrea de vol perquè cap avió els mati.
  • També hem vist avionetes i helicòpters en acció.

Un cop finalitzat el recorregut per l’aeroport, hem anat al parc de Les Morisques de Sant Quirze del Vallès a dinar i jugar.

Després hem tornat a l’escola. Ens ha agradat molt i ho tornaríem a repetir perquè ens ha semblat interessant.

Alumnes de 5è.

Cliqueu aquí per veure fotos.