The Very Hungry Caterpillar – Padrines i padrins lectors expliquen en anglès!

Com sabeu, l’alumnat de 6è ha estat fent un apadrinament lector amb l’alumnat de 1r. Cada nena i nen de 6è ha tingut un fillol o fillola que ha acompanyat cada setmana durant una estona per llegir junts.

Avui hem fet una activitat especial de comiat que ja vam provar el dia de l’English Day amb educació infantil.

En grups de tres, hem anat a buscar els nostres fillols i filloles a 1r i els hi hem explicat el conte The Very Hungry Caterpillar de l’escriptor Eric Carle. Per fer-ho, hem utilitzat un conte creat manualment per nosaltres mateixos durant les sessions del taller de plàstica en anglès dels dimecres amb l’auxiliar de conversa Aidan i la professora Carme.

Amb el suport  del conte il·lustrat per nosaltres, hem pogut llegir el text en anglès i fer una mica de dramatització per a què els petits de 1r entenguessin la història tot i que s’ha fet en anglès!!!

L’experiència d’aquesta situació d’aprenentatge real ens ha permès consolidar molts aspectes de les competències a assolir:

• El coneixement del conte The Very Hungry Caterpillar, història tradicional britànica que s’explica a nens i nenes nadius de la Gran Bretanya.
  • L’adquisició del vocabulari i les estructures del conte, que hem hagut d’aprendre i saber expressar amb bona pronunciació (hem practicat força en grup)
  • El desenvolupament de tècniques artístiques (collage, pintura, il·lustració) per crear un conte fet a mà base de l’explicació en anglès
  • La pràctica de tècniques de dicció, de mímica i de teatre per fer el conte una mica més entenedor
  • La coordinació del treball en grup a l’hora de preparar la representació del conte

En acabar, ens hem dit adéu amb els padrins i padrines i fillols i filloles amb una abraçada i un intercanvi de punts de llibre fets a mà.

Clicant la imatge podeu veure la galeria de fotografies i vídeos:

I des d’aquesta foto podeu veure un segon àlbum de fotos i vídeos del mateix dia 31 de maig: