ERASMUS NEWS: 3r dia, Eco-Snorkel a la platja de l’Ona

Avui hem fet una sessió d’Eco-Snorkel on hem conegut els principals impactes dels plàstics a les platges. Una experiència que ens ha permès sensibilitzar-nos amb el medi ambient i descobrir com arriben les deixalles al mar, quant triguen a degradar-se i quins són els més comuns a les platges de Barcelona.

Els alumnes s’han posat el neoprè per anar a l’aigua a recollir residus per, després, analitzar com havien arribat fins a la platja. A continuació, alumnes i monitors hem pesat i classificat els diferents tipus de brutícia recollida. Per finalitzar, hem acabat fent una reflexió grupal sobre allò que s’ha de fer per evitar contaminar el mar i el medi ambient.

En resum, avui ha estat un dia espectacular, amb un sol radiant que ens ha fet gaudir de tot el matí a la platja com si fos un dia d’estiu.

Fotos Eco-Snorkel