Erasmus News: 2n dia a Romania

Aquest matí a les 11am ens hem trobat amb tots els alumnes davant de la Scoala Gimnaziala número 21. La directora Violeta Hortensia Solomon juntament amb altres professors i alumnes de l’institut ens han donat la benvinguda. Iniciem la jornada coneixent les instal·lacions de l’institut per després presentar-nos el seu territori amb un curt documental, posant èmfasi en la ciutat de Sibiu.

A les 13h hem anat a dinar tot el grup a l’hotel Korona, lloc on s’allotgen els professors. A les 14:30h ja estàvem preparats per anar a visitar el casc antic de la ciutat i els seus voltants. Estem molt agraïts al professor d’història Lucian Marginean ja que ens ha fet de guia i ens ha anat explicant cadascun dels monuments més destacats. A les 17h les famílies han vingut a recollir els seus respectius alumnes i hem acabat el dia cultural.