Erasmus News: 1r dia, marxem cap a Romania!

Avui ens hem llevat de bon matí i a les 6.30am ja estàvem tot el grup d’Erasmus reunit a l’aeroport. La majoria dels alumnes estaven entre neguitosos i emocionats d’agafar l’avió en destinació a Romania.

Embarcàvem a les 9:30 i a les 13:00 ja arribàvem a l’aeroport de Cluj-Napoca. El viatge encara no havia acabat, ja que en l’aeroport ens esperava un bus que ens portaria fins a la ciutat de Sibiu, el nostre destí final. La sorpresa que ens vam emportar va ser que, en arribar, els nostres companys romanesos ens esperaven amb pancartes i amb una afectuosa benvinguda. Cada alumne marxava amb la seva respectiva família cap a casa. Era el moment de parlar, conèixer, posar-se al dia i descansar ja que a l’endemà ens espera una llarga jornada.

Podeu veure les fotografies del primer dia clicant al següent link: Fotografies