Taller en els horts de La Cisa i activitat de” Sports morning”

Dimecres 30 de març, vam fer una visita als horts ecològics de Premià de Dalt. Després de caminar uns 30 minuts i escaig vam arribar als horts que estan a tocar del santuari de la Mare de Déu de la Cisa. Allí ens esperaven dos tècnics de l’ajuntament de Premià de Dalt, L’Ignasi i la Marta que serien els responsables del taller que portaríem a terme. El taller que anàvem a fer estava relacionat amb el nostre projecte d’erasmus: “Healthy teens”.  Les activitats que vam fer van ser les següents:

Activitat 1. Plantada d’enciams
En aquesta activitat els alumnes van treballar la terra, preparar el bancal, plantar enciams, cilantre i regar.
Activitat 2. Collir faves
Els alumnes van aprendre a collir faves i conèixer en quina època de l’any se’n planten.

Activitat 3. Xerrada sobre l’agricultura ecològica i alimentació sostenible
En aquesta activitat vam obrir un petit debat vers l’agricultura ecològica i quins son els seus fonaments. Després vam parlar de com l’agricultura ecològica i local encaixen dins d’un model alimentari més saludable.

Activitat 4. Gimcana a l’hort
En la darrera activitat els estudiants van haver d’identificar dins de l’hort les diferents hortalisses que tenien a la fitxa.

Al finalitzar el taller vam tornar cap a l’institut xino-xano, i encara ens quedava la darrera activitat per fer: “Sports morning”.  Vam fer un campionat de 3 esports diferents: Voleibol, bàsquet i tennis taula.

Després de realitzar el taller a La Cisa i l’activitat dels “Sports morning” els alumnes van acabar força esgotats però contents  ja que la seva participació ha sigut excel·lent.

Fotos horts i “sports morning”