La cançó de la setmana

El Cirque du Soleil (“Circ del Sol”) és una companyia que ha revolucionat el món del circ. Va ser creada per Guy Laliberté i Daniel Gauthier l’any 1984 al QuebecCanadà.

Resultat d'imatges de MAPA DE CANADA

Les seves propostes es basen en un replantejament de les regles del circ tradicional, innovant i buscant nous camins.

En les seves produccions no apareixen animals, i beuen de les fonts de l’acrobàcia, la dansa i el mim. Els seus espectacles es basen en una història narrada de manera visual i en la que toquen temes com la por, la fantasia, l’alegria, el pas del temps o la tradició mística d’Orient i Occident.

Els seus espectacles són coneguts a tot el món per la seva creativitat, la seva escenografies i la qualitat dels artistes, amb el que han aconseguit entusiasmar més de 125 milions de persones de tot el món.

Durant aquesta setmana escoltarem la cançó “Alegria” on el seu àlbum va ser el més venut (més de 500.000 còpies)i candidat per a un Grammy el 1995 així com a la Gala de l’ADISQ el 1995, entre altres reconeixements.

Aquí el podeu escoltar i cantar-hi a sobre si us ve de gust!