6è dóna la benvinguda al Google Classroom

L’alumnat de 6è continua descobrint les possibilitats de les TIC, així com la importància de fer-ne un ús segur i responsable. Així, des de fa poc,  a 6è disposem del Google Classroom.Google Classroom és una aplicació creada específicament per al sector de l’educació i que forma part del paquet Google Apps for Education.

L’objectiu principal del Classroom és ” estalviar temps, millorar l’organització de les classe, i millorar la comunicació entre els docents i els estudiants.”

D’aquesta manera, el Classroom de 6è ens facilitarà,

• Un calendari on-line del grup classe, on incloure les tasques, deures, i altres dates importants.
  • Un taulell d’informació on-line, on compartir continguts, materials, recursos i informació de les diferents àrees.

L’ús del Classroom no suprimeix cap del mitjans tradicionals de comunicació, sinó que els complementa. Per exemple, l’Agenda continuarà tenint la mateixa funció.

Finalment, destacar que l’accés a l’aplicació és totalment segur i està restringit als membres de l’escola Santa Anna (alumnat i equip docent), que poden accedir mitjançant els seus usuaris ” @escolasantanna.cat

Desitgem que l’aplicació sigui útil, i que faciliti l’aprenentatge i la gestió del temps.