ERASMUS NEWS: 5è i darrer dia dels italians a Premià de Dalt

Després d’una setmana molt intensa i plena d’activitats relacionades amb la sensibilització del medi ambient ha arribat l’hora d’acomiadar-nos dels nostres amics. Han estat set dies de convivència amb els nostres companys italians, però ja fa un any que ens endinsem en un projecte per reduir la nostra petjada ecològica, sota el nom de: “One Team, One Dream”.

Venint d’un país on la gastronomia és un dels seus plats forts, els nostres amics italians no podien marxar sense fer un taller de panellets. En aquesta activitat, els alumnes s’han posat en el rol de cuiners i han fet uns panellets boníssims, un autèntic “piacere”. A continuació, hem anat a la platja de Premià de Mar per fer la sessió de ‘beach clean up’. El propòsit era conscienciar als alumnes i reivindicar la importància de conservar el medi ambient amb una recollida de brossa de la platja, així com trobar una manera original de reutilitzar les deixalles. Aprofitem per felicitar gratament a tot el grup, perquè va fer una recollida exhaustiva i van deixar la platja molt neta i polida.

A la tarda ens vam retrobar al hall de l’institut per acomiadar-nos dels nostres amics. Els pares dels nostres alumnes van ser els encarregats d’organitzar un esplèndid sopar on vam gaudir molt dels diferents plats que van elaborar. Tutto buonissimo!

Finalment, va arribar l’hora dels adeus amb llàgrimes als ulls en la majoria del jovent i també d’algun pare i mare que nostàlgics s’acomiadaven d’una setmana que perduraria en les ments i els cors dels seus fills per sempre. Però quedem-nos amb la part positiva, des d’avui i per a tota la vida tenim nous amics a Lavarone. Grazie di cuore!

Fotos del darrer dia