4rt dia, activitat de boc’n’roll i finalització del projecte

El dijous 27 d’octubre, els alumnes van posar fil a l’agulla i van realitzar un taller de costura boc’n’roll o portaentrepà. L’objectiu d’aquesta sessió era que cada alumne fes el seu propi embolcall d’entrepà amb roba i plàstic alimentari. Per a la realització d’aquesta activitat una professional de la costura va impartir el taller i va guiar a l’alumnat.

A la tarda, els alumnes van finalitzar el projecte de creació de murals amb material reciclat, activitat que van començar-la el dilluns. Cada grup va fer una explicació per descriure en què consistia la seva obra creativa.