2n dia dels italians a Premià

Avui hem fet una sortida per visitar la bonica ciutat de Barcelona i els edificis més emblemàtics de l’època modernista que la representen: la Sagrada Família, la Pedrera i la casa Batlló.

Al matí, al voltant de les 9:00h, hem passat a buscar amb l’autocar al grup d’italians que s’allotgen a l’hotel Vila de Premià. La primera parada ha estat al parc de la Ciutadella, on els alumnes han gaudit d’un dels espais verds més grans de la ciutat i després hem esmorzat. A continuació, hem visitat la meravellosa Sagrada Família per descobrir els racons més màgics de la basílica de la mà de l’Anna, la nostra guia personal.

Després de dinar, alumnes i professors, hem agafat forces per continuar amb el nostre tour. Arribava el moment d’endinsar-nos en la famosa Pedrera i la casa Batlló. Tot seguit, ens hem dirigit cap al Port Marítim, on hem fet la darrera parada abans de tornar cap a l’institut. Aquí, els alumnes han vist el monument a Cristòfol Colom i han comprovat el gran moviment de gent que hi ha en les famoses Rambles de Barcelona. Una excursió on hem pogut comptar amb el suport de la professora i guia personal Maria Jover que ens ha acompanyat durant tot el trajecte.

Ci vediamo domani!

Fotos Barcelona