MATRÍCULA CURS 2024-2025 – Alumnat del centre

L’alumnat que aquest curs 23-24 finalitza 1r, 2n i 3r d’ESO ha de formalitzar la matrícula de continuïtat del 31 de maig al 7 de juny (ambdós inclosos). La matrícula és telemàtica i es fa a través de l’aplicació TPV Escola.

Durant el dia 31 de maig rebreu un correu electrònic amb les claus d’accés i el comunicat de matrícula. Heu de seguir obligatòriament les instruccions per a formalitzar la matrícula (pagaments assegurança escolar obligatòria de 3r i 4t de l’ESO i signatura d’autoritzacions).

En cas de no haver rebut el correu el dia indicat, contacteu amb equipadministratius@institutagustiserra.cat.

Recordeu també que heu de tenir descarregada l’aplicació gratuïta iEduca TokApp, plataforma que utilitza el centre per a comunicar-se amb les famílies.

L’alumnat que aquest curs 23-24 finalitza 1r, 2n i 3r d’IFE ha de formalitzar la matrícula de continuïtat del 3 al 7 de juny (ambdós inclosos). La matrícula és telemàtica i es fa a través de l’aplicació TPV Escola.

Durant el dia 3 de juny rebreu un correu electrònic amb les claus d’accés i el comunicat de matrícula. Heu de seguir obligatòriament les instruccions per a formalitzar la matrícula (pagaments i signatura d’autoritzacions).

L’alumnat que aquest curs 23-24 finalitza 4t d’ESO que farà 1r de Batxillerat, alumnat de 1r de Batxillerat que farà 2n de Batxillerat, i alumnat repetidor de 4t d’ESO, de 1r i 2n de Batxillerat ha de formalitzar la matrícula de continuïtat l’1 de juliol (ambdós inclosos).

La matrícula és presencial l’1 de juliol (segons l’horari indicat a sota) a la secretaria del centre. En el cas de fer la matrícula de Batxillerat s’ha de portar el butlletí de notes original i una fotocòpia, i el full de tria de les matèries optatives.

Durant el cap de setmana rebreu un correu electrònic amb les claus d’accés i el comunicat de matrícula a través de l’aplicació TPV Escola. Heu de seguir obligatòriament totes les instruccions abans de venir a formalitzar la matrícula (pagaments, formulari i signatura d’autoritzacions).

4t d’ESO: 1 de juliol de 9 a 11 hores

1r de Batxillerat: 1 de juliol de 9 a 11 hores

2n de Batxillerat: 1 de juliol d’11.30 a 13.30hores

CFGM: L’alumnat que aquest curs 23-24 passa de 1r a 2n de CFGM i l’alumnat repetidor de 1r i 2n de CFGM ha de formalitzar obligatòriament la matrícula de continuïtat. La matrícula és presencial a secretaria els dies 17 i 18 de juny (ambdós inclosos), de 9 a 14 hores.

CFGS: L’alumnat que aquest curs 23-24 passa de 1r a 2n de CFGS i l’alumnat repetidor de 1r i 2n de CFGS ha de formalitzar obligatòriament la matrícula de continuïtat. La matrícula és presencial a secretaria els dies 25 i 26 de juny (ambdós inclosos), de 9 a 14 hores.

Prèviament rebreu un correu electrònic amb les claus d’accés i el comunicat de matrícula a través de l’aplicació TPV Escola (un dia o un parell de dies abans). Heu de seguir obligatòriament les instruccions per a formalitzar la matrícula (pagaments, signatura d’autoritzacions i formulari).