Lliurament de premis DAVID

Recentment s’ha celebrat la 46a edició dels Premis David.L’Arnau Sánchez, ha obtingut el segon premi en reconeixement a l’expedient acadèmic pel cicle d’instal·lacions elèctriques i automàtiques de grau mitjà, que acabà el curs passat. El premi està valorat amb 1.000 €… Llegeix més»

Joc de taula: mapes electrònics (PFI Electricitat)

Per: Alumnat de PFI (Programes de formació i inserció) de Manteniment d’instal·lacions elèctriques, d’aigua i de gas.
Vam iniciar el projecte (mapa interactiu) gràcies a la idea de la professora Núria Verge. Des del mòdul  general d’Entorn Social vam buscar per internet cada mapa tant polític com físic de: Catalunya, Espanya, Europa i del món. … Llegeix més»

Testimoni a l’aula. Projecte Stolpersteine.

El passat dimecres 25 de novembre, tots els grups de l’ESO i 1r de Batxillerat es van connectar simultàniament en videoconferència per escoltar el testimoni de la Dory Sontheimer, una de les últimes persones descendent de víctimes de l’Holocaust.
Seguint la programació del projecte transversal i… Llegeix més»

La història de la Dory al nostre institut

Redactat per: Paula Martínez i Abril Astorga (alumnes de 1r Batxillerat Humanístic)Tothom sap que fa 75 anys molta gent innocent va morir per culpa de la dictadura nazi, però t’has parat a pensar el que seria adonar-te que gran part de la teva família va morir a la Segona Guerra Mundial només per ser jueu?… Llegeix més»

L’Arnau Sánchez Roc, finalista del Premi David

Com ja és habitual en aquests darrers anys, el nostre Institut ha presentat candidatures pels premis David Fundació i el Centre Metal·lúrgic.
L’Arnau Sánchez Roca ha estat finalista de la 46ena edició dels Premis David  de grau mitjà amb un 8,47.
Aquests premis han estat marcats per… Llegeix més»