EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT FINS A L’1 DE SETEMBRE.

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ I DE MATRÍCULA CURS 2020-2021

INFORMACIÓ D’ESTUDIS POSTOBLIGATORIS I LLIBRES DE TEXT

TELÈFONS DE CONTACTE

Horari d’atenció al públic en horari de matins: de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 h

937 230 312 Terminis de preinscripció i matrícula.
Per a consultes generals (requisits d’accés, criteris baremació, convalidacions, titulacions, etc.).
Per a sol·licitar certificats.

Consultes via mail a l’adreça de correu: a8039203@xtec.cat

Comiat i acte de Graduació de 4t d’ESO

Malauradament la Covid-19 ha impedit tancar el curs amb normalitat i celebrar un acte de Graduació com el que us mereixíeu. Ens hauria agradat acomiadar-vos de tots i totes vosaltres amb tota la solemnitat que requereix un acte d’aquest tipus, però a canvi la trobada que vam organitzar el dimarts 30 de juny va permetre retrobar-nos i compartir moments molt emotius.… Llegeix més»

FP Dual en modalitat intensiva