Lliurament de premis DAVID

Recentment s’ha celebrat la 46a edició dels Premis David.

L’Arnau Sánchez, ha obtingut el segon premi en reconeixement a l’expedient acadèmic pel cicle d’instal·lacions elèctriques i automàtiques de grau mitjà, que acabà el curs passat. El premi està valorat amb 1.000 €

Actualment l’Arnau cursa a l’institut el 1r curs del cicle de grau superior Automatització i robòtica industrial.
Tota la comunitat educativa de l’Agustí Serra i, especialment el Departament d’Electricitat estem molt satisfets amb el reconeixement a l’esforç de l’alumne i del professorat del centre.
Aquests premis, patrocinats per la Fundació David, el Centre Metal·lúrgic i el Gremi d’instal·ladors de la comarca, reconeixen la trajectòria acadèmica i personal dels alumnes que obtenen els millors expedients acadèmics.
En altres edicions el lliurament es realitzava en un acte públic amb familiars i autoritats tant del municipi com del Departament d’Educació.

L’edició d’enguany s’ha celebrat amb les restriccions marcades per la Covid-19,
Malgrat la situació actual, el més important és que les empreses i les diferents entitats han estat fidels al reconeixement i valor de la formació dels alumnes.

Moltes gràcies a tots!