Un any més l’Aula Oberta participa en el projecte Coenzims

La Cooperativa Handwork de l’Aula Oberta ha rebut, un any més, en el marc del projecte Coenzims, l’encàrrec de l’Ajuntament de fer una instal·lació artística al vestíbul del Teatre Auditori de Granollers.

Enguany, els alumnes han fet un taller amb en David Espinosa, el director de l’obra ‘Conferència espectacular’, i s’han inspirat en la seva manera de fer teatre amb ninots i joguines, per crear les seves obres amb plastilina. Es tracta de tres ‘Escenes musicals’ on han representat literalment, amb ninots de plastilina, versos d’algunes de les cançons que més escolten i que reprodueixen rols masclistes, sobretot amb la dona com a objecte sexual.

Han sigut conscients, amb aquesta activitat, del missatge que transmeten aquestes cançons amb la seva lletra, més enllà de la melodia i el ritme.

Divendres passat, a canvi de la seva col·laboració artística, van poder assistir a la representació de l’obra del David al Teatre Auditori, i van mostrar i explicar la seva instal·lació al públic assistent.

Ha estat una experiència genial poder conèixer de primera mà al David Espinosa i de pas una altra manera de fer i gaudir el teatre!