Mobilitat Eramus+ de 3r d’ESO a Alemanya!
26/06/26Aquest curs 13 alumnes de 3r d’ESO han participat en una mobilitat Erasmus+ a Verl (Alemanya) sobre Fast Fashion i el consum responsable. Durant una setmana han compartit experiències amb alumnat alemany, han conviscut amb famílies d’acollida i han participat en tallers, visites culturals i activitats sobre sostenibilitat, reciclant, reflexionant i aprenent de manera vivencial. Més enllà dels coneixements adquirits, aquesta experiència els ha permès créixer personalment, guanyar autonomia, practicar idiomes i crear vincles que, de ben segur, recordaran durant molt de temps.
Gràcies a la Droste-Haus, a les famílies d’acollida i a totes les persones que han fet possible aquesta experiència tan enriquidora. Ens veiem a l’octubre! Wir freuen uns sehr auf euren Besuch!



