Inauguració de l’exposició Re-animar a l’Edison!

El 27 d’abril es va inagurar l’exposició Re-animar al cinema Edison amb una gran afluència de públic. Re-animar és un projecte d’art interdisciplinar amb consciència mediambiental que a partir d’objectes trobats al carrer, l’alumnat crea obres plàstiques, musicals i literàries. Des de fa dues edicions, l’empresa GRID Granollers col·labora aportant materials per completar les obres d’art.

Donem les gràcies a la Regidoria de Cultura i d’Educació de l’Ajuntament de Granollers per la seva presència. També volem agraïr a l’artista Mònica Campdepedrós el treball realitzat i el seu acompanyament a l’alumnat de 1r d’ESO i a l’AFA de l’Institut per la seva col·laboració. I, finalment, agraïm al Cinema Edison que ens obri la sala d’exposicions un any més.

L’exposició es podrà visitar fins el 29 de maig.

Rajoles hidràuliques

“Rajoles hidràuliques” és un projecte de disseny de rajoles iniciat pels alumnes de 1r d’ESO del curs 2019-2020, ajornat per la pandèmia i realitzat pel mateix alumnat (ja a 2n d’ESO) durant el curs actual.
La proposta ha consistit en dissenyar unes rajoles amb inspiració modernista,… Llegeix més»

Des de la finestra

L’alumnat de Cinematografia de 4t d’ESO s’aproxima al món de la fotografia a través de la pràctica «Des de la finestra», un element que ens posa en contacte amb l’exterior al mateix temps que ens en separa. Amb Varí Caramés com a referent, ens aproximem al seu univers fotogràfic en què la meteorologia i les diferents llums al llarg del dia es tornen protagonistes. Busquem suggerir, evocar i fer somiar l’espectador a través d’aquestes visions personals del què podem trobar fora.

L’associació cultural A Bao A Qu n’ha fet una selecció per exposar-la a la seva web: «Exploracions fotogràfiques des de la finestra dels alumnes de l’Institut Antoni Cumella de Granollers».

Des de la finestra. Noa Gibello