Cloenda Projecte Booktràiler 2019

El divendres 3 de maig s’ha realitzat a la Fàbrica de les Arts de Roca Umbert l’acte de cloenda del Projecte Booktràiler, en el qual hi han participat quatre centres educatius de Granollers, entre ells el nostre institut, conjuntament amb el Departament de Llengua Catalana i el de Visual i Plàstica.

Els alumnes de 1r A d’ESO havien llegit prèviament la novel·la La doble vida de Cassiel Roadnight, facilitada per la Biblioteca Roca Umbert. A partir del gener l’alumnat ha participat en diferents sessions d’anàlisi de l’obra i d’elaboració del vídeo, amb dues dinamitzadores del projecte: la Mon i la Paula.

En l’acte de cloenda, cada centre educatiu ha mostrat el seu booktràiler, i tant els organitzadors del projecte com l’alcalde de de la ciutat han valorat molt positivament la tasca realitzada pels alumnes granollerins i han animat a seguir conreant  el plaer de la lectura.

Els nostres alumnes de 1r A han gaudit molt de l’experiència.

Enhorabona!