INICI DEL PROJECTE BOOKTRÀILER

El dia 8 de novembre els alumnes de 1r A d’ESO van anar a la Biblioteca Roca Umbert per a una primera presa de contacte amb el projecte Booktràiler, que organitza conjuntament la biblioteca, l’Ajuntament de Granollers i Roca Umbert Fàbrica de les Arts.

La dinamitzadora va proposar uns jocs per tal que els alumnes es conscienciessin sobre la importància del treball en equip.

Després va presentar la lectura d’enguany, La doble vida de Cassiel Roadnight, de Jenny Valentine. A partir de la seva lectura i de la interpretació que en facin, els alumnes hauran d’elaborar, en col·laboració amb el Departament de Llengua Catalana, el guió del booktràiler.

En una segona fase del projecte, i amb l’ajut del Departament de Visual i Plàstica, es realitzarà la tasca audiovisual.

Les diferents sessions estaran dinamitzades per professionals del club de lectura i d’arts visuals.

Algunes alumnes ja han començat el llibre i els està agradant molt!