Xerrada cesccat

L’alumnat de tarda de 1r del cicle formatiu de grau superior d’Integració Social ha participat en la xerrada feta per l’Àngel Mas i la Lucía Melchor de l’associació CECSCAT sobre l’autonomia personal i social, tècniques d’acompanyament i també ens vam dur una maleta plena de diferents suports que fan servir a les activitats de la vida diària les persones que tenen capacitats funcionals diverses, en aquest cas amb ceguesa.
La xerrada ha servit per a assimilar els continguts treballats a classe, però explicada des de l’experiència de què suposa viure-ho en primera persona. Ha estat una manera de comprendre i relacionar aquests continguts amb la realitat.
Moltes gràcies als ponents i a tot l’alumnat per la seva gran participació i per fer d’aquesta xerrada una experiència tan enriquidora i emotiva.