Visita a l’ONCE

El passat més de gener es van fer tres sortides al centre de l’ONCE situat a Barcelona amb l’alumnat de primer d’Integració Social i dins del mòdul de “Promoció de l’autonomia personal i social”  Van ser uns dies especials i molt productius perquè vam poder veure les instal·lacions i conèixer el funcionament d’aquesta entitat.  Tots valorem molt positivament les sortides, ja que sobretot l’alumnat va poder escoltar de primera mà els continguts treballats a classe i aprendre com funciona el recurs del Braille.

Accés a l’àlbum d’imatges