Tot quart continuem el TIL al CCCB amb el projecte “Exploracions urbanes”

Després de fer la presentació de tot el que hem treballat al primer trimestre a la Laia i l’Agnès, de l’associació cultural A Bao A Qu, i a l’Emma i al Pere, del col·lectiu Androna Cultura, continuem el curs amb el projecte “Exploracions urbanes”. Les sessions, que es duran a terme els dimarts i els dimecres del segon trimestre a l’Arxiu CCCB, tenen com a punt de partida l’observació, la descoberta i la transformació de l’espai en què ens movem en el dia a dia. El primer dia vam traçar el recorregut que fem habitualment per anar de casa a l’institut i al CCCB. En el transcurs de l’activitat, ens vam adonar de la dificultat de calcular amb precisió les dimensions de l’espai sobre el paper i del fet que amb unes mateixes consignes sobre la tasca a fer els resultats eren ben diferents. En acabat, vam encetar un debat sobre els elements que transformaríem i els que ens agradaria potenciar de l’entorn més proper.

El projecte s’emmarca dins l’itinerari CIUTAT, el concepte ampli i transversal que proposa al segon trimestre Escola en Residència (el programa teixit de manera conjunta entre el CCCB i l’INS Miquel Tarradell i amb l’alumnat de 4t. d’ESO com a protagonistes).