Recorreguts

8/5/2018  El vídeo RECORREGUTS ha estat nominat finalista en el concurs BCNZOOM felicitem a tota la gent que l’ha fet possible.

“L’Institut Miquel Tarradell és un Institut situat al cor del Raval de Barcelona, que, amb un 95% d’alumnes nouvinguts, de nacionalitats diverses és un exemple de convivència. Volíem fer un vídeo que tractés d’ells mateixos; ells tenien ganes d’explicar les seves pròpies experiències. Vam començar veient que si l’alumnat  parlava del seu lloc d’origen, de les seves experiències, en gran part doloroses, del trencament amb les seves famílies i amics i tanmateix amb els seus costums i tradicions, milloraria la seva realitat. Amb les primeres entrevistes vam detectar que un tema que es repetia sovint era l’impacte del viatge i la commoció de les primeres impressions a l’arribada, és per això que vam decidir centrar-nos amb aquest tema”

Accés al vídeo