#projectesTarradell – Implementacions al mòdul de projecte del CFGS d’Integració Social

Durant aquestes dues primeres setmanes de març, els equips d’alumnat de projecte del CFGS d’Integració Social realitzen les implementacions dels projectes d’intervenció que han dissenyat a classe.

Aquests projectes es relacionen amb els continguts de l’exposició Intel·ligència artificial del CCCB i les persones destinatàries són joves que participen en entitats socials i culturals del barri: Servei solidari (Tasta’m), joves del projecte Horts de l’Ajuntament de Barcelona, alumnat de l’INS Consell de Cent, grups d’homes, joves del Casal dels Infants, la Fundació Esperança i el Servei socioeducatiu del Raval, joves del Col·lectic i joves participants a l’espai d’acollida del Palau Alós.

Aquest projecte forma part del programa Apadrina el teu equipament de la Fundació Tot Raval. #apadrinacultura.