#participacióTarradell – Qui llegeix, viu dues vegades

L’1 de març una representació d’alumnes de 3r d’ESO va assistir a l’acte Fets de llengües, organitzat per Òmnium Cultural i el Grup de lingüistes per la diversitat (GLIDI). L’activitat que vol visibilitzar el gran nombre de llengües que es parlen a Ciutat Vella i reivindicar la riquesa que aquesta diversitat lingüística comporta. Fets de llengües té una doble: estem fets de llengües i expliquem fets relacionats amb les llengües.

En el marc del projecte TIL de 3r, durant el segon trimestre del curs l’alumnat ha estat treballant en l’autobiografia lingüística i, després de fer i desfer-la, seguint els passos del procés de creació de l’escriptura del text, n’hem seleccionat dues que han estat llegides per en Fezan i l’Evelyn, juntament amb les dels altres centres educatius participants, en l’acte. Podeu consultar aquestes autobiografies lingüístiques i d’altres aquí.