Parlar en públic

Els dies 22 i 28 de novembre en Jaume González professor d’àrea de postgrau en ESIC Business&Marketing School, va fer una xerrada als grups de segon grau de TEI des del mòdul d’Habilitats Socials sobre comunicació i parlar en públic.  La xerrada va ser tot un èxit, perquè els continguts que en Jaume va exposar coincidien plenament amb el temari de l’UF1 d’Habilitats Comunicatives. Va ser molt amena, pràctica i va ajudar molt als alumnes a desenvolupar les seves capacitats claus com a bons comunicadors i comunicadores.