L’Institut Guttmann a la Setmana de la Ciència

Dilluns 15 de novembre, el primer dia de celebració de la Setmana de la Ciència i la Tecnologia, l’alumnat de 4t van anar al teatre de l’Institut per escoltar una xerrada dins el programa “GAME OVER. No te la juguis” a càrrec d’en Mario Ribera, monitor de l’Institut Guttmann.

“GAME OVER” és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que té com a objectiu sensibilitzar els joves amb la finalitat que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

L’experiència i el relat en primera persona d’en Mario no va deixar als alumnes indiferents que es van interessar en diverses qüestions de la seva vida quotidiana, tant a nivell pràctic com emocional.