La pel·lícula de l’Aula d’Acollida

Durant el primer trimestre, a l’aula d’acollida es va rodar un curtmetratge amb la col·laboració del Casal dels Infants i el guiatge de l’Escoleta de cinema.

Aquestes són algunes de les reflexions que n’han fet els nois i noies:

– Ens ho vam passar molt bé.

– El guió el vam fer entre tota la classe i per això ens agrada tant.

– Cadascú va pintar-se la seva samarreta.

– Vam tenir alguns problemes però els vam poder solucionar. Per exemple, el primer dia de rodatge van faltar tres persones i el següent dia vam haver de gravar moltes escenes.

– Era divertit encarregar-se de la direcció i dir “Acció”, posar la càmera en marxa i seguir els personatges fins acabar les escenes. També estava bé aguantar el micròfon, però només durant una estona…

– Vam fer-nos xuletes per recordar els textos i les aguantaven els més alts per poder llegir els textos si calia.

– La darrera escena la vam repetir moooltes vegades perquè no hi havia manera que quedés bé.

– La Matilde i el Dani, de l’Escoleta de cinema, ens van ajudar molt i tenien molta paciència.

– Trobem a faltar el maquillatge. La propera vegada ens volem maquillar abans del rodatge!

– Veure’ns ara ens fa una mica de vergonya però també ens fa riure i ens agrada molt.

Ara ja podem veure’n el resultat fent clic aquí.