Infància al Raval: una mirada històrica

16/12/2018  Aquest mes s’han fet dues sortides amb l’alumnat d’educació infantil per fer un recorregut pel barri sota el lema “infància i Raval”.

La Casa de la Caritat, el torn d’infants orfes de la Casa de la Misericòrdia, veure les crues petjades dels bombardejos feixistes durant la guerra civil, etc, han estat alguns dels espais del nostre barri visitats. La sortida va concloure al Museu Marítim de Barcelona per veure la magnífica exposició dedicada al mestre Benaiges, antic professor de la nostra escola assassinat a Burgos pels falangistes els primers dies de la Guerra Civil. Aquesta exposició és gratuïta i hi podeu anar fins al mes de març, val la pena.

Àlbum d’imatges de la sortida

Enllaç al MMB