Dia Internacional de les Llengües Maternes

Els nostre alumnat de 3r ESO han participat en l’activitat «Fets de Llengües», aquest és el tercer any que es du a terme i s’ha celebrat a una de les aules més emblemàtiques de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona. Amb aquesta activitat s’ha celebrat el dia internacional de les llengües maternes. L’acte està organitzat per Òmnium Cultural de Ciutat Vella amb la col·laboració del GLiDi (Grup de Lingüístiques per la Diversitat). Se’ns ha informat que a Catalunya es parlen més de 300 llengües i que moltes d’elles conviuen a Ciutat Vella. Es vol prendre consciència de la importància de preservar aquesta diversitat lingüística. Hi ha hagut una representació molt variada de llengües com l’amazic, l’àrab, el bengalí, el guaraní, l’hindi, el haryanvi, l’ilocano, el marathi, el nepalès, el panjabi, el sànscrit, el sindhi, el tagal, l’urdú, entre d’altres. També hi han participat grups d’alumnes de l’Escola Pia Sant Antoni i l’INS Milà i Fontanals.

Accés a l’àlbum d’imatges