Comiat alumnat promocioó 2017-19 (Cicles Formatius)

El passat dia 20 de juny es van fer els actes d’acomiadament de l’alumnat de cicles formatius de la promoció 2017-2019. L’alumnat de TAPSD, TIS i TEI juntament amb el professorat vam poder gaudir d’un recull d’imatges que evidencia la quantitat d’actes, sortides, creacions i d’altres moments viscuts durant aquests dos cursos. A tot el nostre estimat alumnat que enguany ens deixa, els desitgem molta sort i esperem que el seu pas en el nostre institut hagi estat una bona experiència. Molta sort a tothom.

accès a l’àlbum d’imatges