Carnaval 2018

15/02/2018  Carnaval 2018

Aquest curs el carnestoltes ha sigut una pluja d’emocions. Tot el centre ha estat molt implicat i hem rigut, ballat i gaudit moltíssim! Ha sigut una gran festa!!!!
Les professores més marxoses del Tarradell, ben preparades per rebre un xàfec de color, van inaugurar el concurs del ball fent un desplegament de ritme mentre cantaven sota la pluja.
Les disfresses de l’alumnat van ser d’allò més variat, des de polítics actuals i estranys éssers subaquàtics, fins joves esclavitzats per les xarxes socials i les noves tecnologies. Hem descobert que al centre hi ha uns ballarins fantàstics!
Estem especialment contents pels grups de 1r d’ESO perquè s’han estrenat al carnestoltes guanyant el primer premi de disfresses i una menció especial per la seva originalitat.

A la tarda, un espectacle de llums i colors va tornar a posar el llistó ben amunt per part del professorat, després les actuacions del nostre benvolgut alumnat van arrodonir la festa.
Enhorabona a tothom!

Professorat Institut Miquel Tarradell

Per accedir a les imatges del Carnaval matí

Per accedir a les imatges del Carnaval tarda