Campus Itaca

07/2019

Aquest juliol 5 alumnes de 3r d’ESO han tornat a participar al Campus Ítaca. En aquesta edició la Dipti, la Marita, l’Othman, en Marwan i en Tomàs han gaudit del projecte, i van explicar els seus aprenentatges i vivències en l’acte de cloenda davant de pares, mares, professorat i representants de la UAB i ajuntaments implicats. El Campus Ítaca és un dels programes socioeducatius amb més recorregut de la UAB. Està promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació Autònoma Solidària amb la col·laboració de la Facultat de Ciències de l’Educació, i patrocinat pel Grup Santander i els ajuntaments dels municipis dels centres participants. Aquesta ha estat la 16à edició. Des dels seus inicis té l’objectiu d’animar els alumnes a continuar estudiant després d’acabar l’ESO. Les activitats que realitzen són diverses al llarg del dia: gimcanes, activitats d’investigació, debats o casos a resoldre, entre d’altres, i les fan conjuntament amb companys d’altres instituts de Catalunya.

Aquí teniu un  recull d’imatges de l’acte de cloenda.