Apadrina el teu equipament (TAPSD 2nB)

Apadrina el teu equipament del grup de tarda de 2n B TAPSD

14 desembre 2020
La Mercè Garet, tècnica en àmbit socioeducatiu de de la Fundació Tot Raval ve a l’institut a presentar-nos el projecte Apadrina el teu equipament al grup que ve presencialment i per Meet al grup de casa.
Interessantíssima la feina que fan!
El Coronavirus no atura la convocatòria d’enguany, ens adaptem i seguim endavant!
16 març 2021
Ens estrenem amb les implementacions del projecte Apadrina el teu equipament del grup de TAPSD de tarda!
El grup 2 de 2n B TAPSD coneixent el Memorial Democràtic que està a tocar de l’institut.
Hem visitat les dues exposicions:
– L’àlbum de la Ruth. Ruth Von Wild i l’ajuda suïssa als infants de la guerra, i,
– Els primers exilis de la Guerra Civil, 1936.
23 març 2021
Gràcies al projecte Apadrina el teu equipament, organitzat per la Fundació Tot Raval, el grup 1 de 2n B TAPSD coneix el Palau Güell.
Tenim la sort que ens acompanya en la visita l’Anaïs Barnolas, responsable de serveis educatius.
Hem gaudit d’unes vistes privilegiades des del terrat!
La de vegades que l’alumnat ha caminat per davant i no havia parat atenció de la joia que tenia a l’abast.

Accés a l’àlbum d’imatges