Lliurament de premis – Presentacions contra les violències masclistes

El passat divendres, dia 26, es van lliurar els premis del concurs de presentacions contra les violències masclistes que organitza l’Ajuntament de Castelldefels. Tres presentacions de l’alumnat del CF d’Activitats Comercials de 1r han estat premiades. Les presentacions són:

1r premi: El Iphone de Laura. Sandra Cañestro, Mariam Aghbal i Kate García
2n premi: El machismo. Si es amor no duele. Omar El Bakkal, Claudia Sánchez, Mario Asensio, Lesly Pareja i Carla Olvera
3r premi: El masclisme. Di la tuya y transforma. Pau Cánovas, Lucas Becerra, Lorena Monges i Tere Salazar

Per altra banda, l’Institut va rebre els premis a “millor presentació” i a “centre amb més participació”. A l’Institut s’està treballant per aprofundir en la coeaducació i durant aquest curs s’aniran fent accions en la línia d’educar i  conscienciar a l’alumnat en matèria de gènere i per esdevenir un Institut lliure de discriminacions.

La nostra més sincera enhorabona als guanyadors i al professor del departament de Comerç i màrqueting que hi ha col·laborat!

Àlbum de fotos