Revista Extraescolars 2023/2024

La Junta de l’AFA, en representació de tota l’Associació i les famílies afiliades, organitza i gestiona les activitats extraescolars a l’I.E. Castellterçol. Les dades que us presentem a la revista han sigut extretes de qüestionaris enviats a les entitats, empreses i particulars. L’assignació del lloc on es farà cada activitat i l’horari es determina conjuntament amb els responsables que les duran a terme. Podeu adreçar-vos directament als responsables de cada activitat fent ús dels contactes de cada fitxa. Els possibles canvis de les activitats es manifestarien en les actualitzacions de la revista corresponents. Podeu trobar-nos sempre a: afaiecastell@gmail.com. Accediu a la revista d’extraescolars clicant a l’enllaç!

RevistaExtraescolars2023-2024