Portes Obertes i Preinscripcions als estudis postobligatoris: Batxillerat, CFGM, PFI, etc.

Bon dia a tothom, especialment a les famílies de 4t d’ESO!
Es va acostant el termini de portes obertes (CONSELLS per les portes obertes) i preinscripcions als estudis postobligatoris. A la web de preinscripció del Departament trobareu tota la informació al respecte. Us recomanem… Llegeix més»

Xerrada per famílies: Orientació Acadèmica i Professional a 3r ESO

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,
L’alumnat ja està a 3r d’ESO i dins d’aquest curs pren més protagonisme la presa de decisions vers els seus estudis a curt termini (itineraris 4t ESO), mitjà termini (estudis després de l’ESO) i llarg termini (estudis posteriors als estudis postobligatoris). Aquesta… Llegeix més»

Estelet 528- CARNESTOLTES 2024

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar l’Estelet 528 el full informatiu de l’Institut Escola Castellterçol, CARNESTOLTES 2024. Teniu informacions sobre les activitats de Carnestoltes previstes, períodes de matrícula, jornades de portes obertes, així com altres informacions d’agenda i rellevants.
Esperem que sigui del vostre interès.