PREINSCRIPCIÓ CURS 21/22

Educació infantil de segon cicle i educació primària
del 15 al 24 de març de 2021

Educació secundària obligatòria
del 17 al 24 de març de 2021

Batxillerat i cicles de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny
de l’11 al 17 de maig de 2021

Cicles de grau superior de formació professional i d’arts plàstiques i disseny
del 25 al 31 de maig de 2021

INFORMACIÓ

PORTES OBERTES VIRTUALS AL BLOC

Algunes informacions sobre l’Orientació acadèmica i professional a 3r i 4t d’ESO

Bon dia a tothom!
Una vegada finalitzades les vacances de Setmana Santa ens tornem a posar mans a l’obra! A continuació us donem algunes informacions d’interès vers l’orientació acadèmica i professional de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

ESQUIADA A LA MOLINA

Dimarts, dia 16 de març de 2021, l’alumnat de 3r i 4t d’eso de l’IE Castellterçol hem anat a la Molina a esquiar.
A dos quarts de set del matí, hem quedat al pàrquing de davant de l’Institut, les professores que ens han acompanyat a la sortida ens han pres la temperatura, i hem pujat al bus en direcció a la Molina; la setmana pasada hi van anar els de 1r i 2n.… Llegeix més»

Portes obertes IE Castellterçol

El dimarts 2 i el dijous 4 de març s’han fet les dues sessions de portes obertes al nostre Institut Escola. Mitjançant cita prèvia, famílies i alumnat han pogut venir al centre presencialment i veure, in situ, els diferents espais d’aules, així com el nostre… Llegeix més»