Programa especial Aula d’acollida!

No us perdeu el programa especial per parlar de la 1a Trobada de l’Aula d’Acollida del Moianès, amb la participació de: Pau Gaitán director de l’IE Castellterçol, Serat Galofré tutora de 5è de primària i tutora també de l’Aula d’Acollida de l’IE Castellterçol, l’alumnat de l’Aula d’Acollida de Secundària: la Tània, el Denís, la Masha i la Maiia.
 Amb la col·laboració de l’Anna Maria Albà, professora i tutora de l’Aula d’Acollida de l’INS Moianès, l’Ester Serra professora i tutora de l’Aula d’Acollida de l’Escola Josep Orriols de Moià i alguns dels seus alumnes.
 La Sílvia Pérez, Inspectora del Departament d’Educació de la Catalunya Central i la Flora Grané Assessora LIC de la Catalunya Central.