L’escola, protagonista a Balaguer TV en la cel·lebració del “Let’s clean up day”

El passat divendres 18 de setembre, infants i mestres de l’escola Salvador Espriu es van apropar un any més al marge esquerra del riu Segre  per celebrar el “Let’s clean up day” jornada de convivència i compromís amb el nostre entorn que consisteix en realitzar activitats de conscienciació a través de la recollida de residus abocats a espais com boscos, platges o marges de rius.

En aquesta ocasió ens han acompanyat un grup de redactors de Balaguer TV per oferir un petit reportatge de la jornada.

Reportatge de Balaguer TV sobre la jornada Let’s clean up day”