AFA

QUÈ ÉS L’AFA?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és una part molt important del centre, dinamitza diverses activitats i fa costat a l’equip docent de l’Escola. El forma una junta de famílies d’alumnes de diversos cursos, i també totes les famílies que en són sòcies. Els darrers anys hem tingut una quota de socis de quasi el 100% de les famílies del centre.

Les principals tasques que realitza l’AFA són:

✏ Gestió de les activitats extraescolars i dels casalets de setembre, Nadal, Setmana Santa i estiu.

✏ Gestió del material escolar i del programa de socialització de llibres.

✏ Col·laboració en l’organització de festes de l’escola i del poble (castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi i fi de curs), sortides, i altres activitats d’interès.

✏Organització d’actes per la Marató en col·laboració amb l’escola i altres entitats del poble.

✏ Col·laboració amb l’escola en les Jornades Pati Espriu.

✏ Gestió de les fotos del grup-classe.

✏ Proposta d’activitats lúdiques i formatives a les famílies.

✏ Gestió de l’assegurança escolar.

✏ Subvenció de material escolar (llibres per la biblioteca escolar, agenda escolar).

Podeu contactar amb els membres de la junta de l’AFA mitjançant el correu electrònic afa@escolavallfogona.cat

Per afiliar-vos a l’AFA, heu d’omplir el document: AFILIACIO AFA I SOCIALITZACIO, i fer-lo arribar a través del correu electrònic.