Preguntes freqüents

Per què l’alumnat entra directe al pati per la porta de la Plaça Sant Miquel?

Abans de la pandèmia l’alumnat del centre ja entrava per aquesta porta.

Amb el desig de recuperar la normalitat iniciem el curs 2023-24 posant de nou en marxa aquesta proposta. La porta s’obrirà 5 minuts abans i és responsabilitat de la família la guarda i custòdia de l’infant fins l’hora d’entrada.

A què es destinen les quotes de fotocòpies i material que paguen les famílies?

D’aquests diners es destinen 25€, de cada infant, per a fotocòpies i la resta de la quota per a material fungible (fulls de color, cartolines, enquadernacions, materials plàstics, artístics i experimentals diversos).

Les quotes que paguen les famílies a dia d’avui són de 95,00€ a  Infantil, i 65,00€ a Primària.

Com s’estableix el calendari escolar?

El Departament d’Educació és qui proporciona el marc del calendari escolar, que estableix els dies d’inici i de final de cada trimestre, el total de dies lectius  i els festius autonòmics i nacionals.

El marge d’autonomia de l’Escola consisteix en seleccionar els 4 dies de lliure disposició, que segons la normativa, s’han de distribuir equitativament en el calendari. Aquest calendari definitiu l’aprova el Consell Escolar del centre un cop s’hi han afegit els festius locals.

Com podem entrar al moodle?

Us compartim els enllaços que expliquen com accedir al moodle en funció del cicle o etapa que cursa l’infant.

Tutorial per l’alumnat d’infantil i cicle inicial

Tutorial per l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior