Preinscripció

• Preinscripció a l’IES Almatà de Balaguer
    • Info al seu web: IES Almatà
    • Codi de centre: 25005727

Oferta inicial de places Esc. Salvador Espriu: Cal accedir al mapa escolar de Catalunya, i cercar per codi de centre (25004851)

Termini de preinscripció: Del 13 al 22 de maig

Termini de matriculació: Del 13 al 17 de juliol

Formes de presentació de sol·licituds:

A. Directa al centre (per Correu electrònic *), del 13 al 22 de maig

B. Presencialment al centre (en casos excepcionals i amb cita prèvia) del 19 al 22 de maig

C. Telemàtica al web Gencat.cat (enllaç), del 13 al 22 de maig

(*) Si no és possible entregar tota la documentació per correu electrònic es podrà entregar de forma presencial.

Descàrrega de documents:

• Full de sol·licitud de preinscripció 2020-202 (enllaç)
  • Document amb aclariments per fer la sol·licitud a l’escola (enllaç)

Contacte amb l’escola:

Canals Generals d’Informació:

• Lloc web amb informació oficial actualitzada (enllaç)
    • Calendari del procés (enllaç)
    • Mapa escolar de centres de Catalunya (enllaç)
  • Telèfon d’Atenció Ciutadana: 012

Aclariments:

• El codi RALC o IDALU és individual de cada alumne. Els alumnes que començaran P3 no en disposen. Els altres, el podreu trobar a la capçalera dels informes d’avaluació
  • L’atenció serà principalment telemàtica. En cas de fer gestions presencials, s’haurà de fer amb cita prèvia havent contactat amb el centre per telèfon o correu electrònic. Si és possible, caldrà lliurar tota la documentació per correu electrònic.
  • Per agilitzar els tràmits, en el moment de la preinscripció ja es podrà fer arribar adjunta la documentació necessària per fer la matriculació, en cas que l’escola sigui la primera opció.
  • En el cas d’alumnes empadronats al municipi, la baremació de punts no tindrà cap efecte, tot i que s’ha d’omplir el full en la seva totalitat.