Activitats extraescolars

Aquesta és el quadrant definitiu d’activitats extraescolars per aquest curs 2023-24 un cop fet el recompte de les inscripcions 😉

Enguany, com els darrers dos cursos, el gruix de les activitats les oferirem a través de Quàlia. Tot seguit, us detallem la proposta que hem elaborat conjuntament.

HORARIS

Quadrant definitiu de les activitats extraescolars per al curs 2023-24

PREUS

ACOLLIDA MATINAL:

• Dia puntual: 3 €
      • Quota mensual: 40,2 € / mes
      • Menys de 10 dies recurrent cada mes: 20,1 € / mes

CANGUR:

• Quota mensual: 20 € / mes
      • Dia puntual: 2 €

BERENEM I JUGUEM (1h):

• Cada dia: 28,5 € / mes (30,5 € si es formalitza la inscripció més enllà del 12 de setembre)
      • Dia puntual: 4 €

BERENEM I JUGUEM (2h):

• Cada dia: 55,5 € / mes (57,5 € si es formalitza la inscripció més enllà del 12 de setembre)
      • Dia puntual 6 €

RÍTMICA: 18 € /mes

HIP-HOP: 18 € / mes

PACK RÍTMICA + HIP-HOP: 28 € / mes

EXTRAESCOLARS QUÀLIA: Preus promocionals fins al 12 de setembre, a partir d’aleshores el preu augmentarà 2 €

• Anglès (a càrrec del Centre Cultural): 22 € / mes
      • Infomeca: 26 € / mes
      • Multiesports: 17 € / mes

BÀSQUET I TAEKWONDO: Contacteu directament amb els clubs (trobareu els contactes a “observacions”)

OBSERVACIONS:

*Recordeu que fer per ús tant de les acollides (matí i migdia) com de les activitats extraescolars ÉS IMPRESCINDIBLE que l’infant estigui afiliat a l’AFA. Per tant, s’acceptaran inscripcions de famílies que no estiguin al corrent de pagament

*Les quotes de les extraescolars estan calculades tenint en compte els dies festius i de lliure disposició. Els pagaments seran mensuals i iguals cada mes d’octubre a maig. Les quotes estan compatibilitzades en el global de l’any, igual que la quota de desembre, gener, o el mes de setmana santa no es veu reduïda la quota, es fa quota fixa repartida pel cost global.

*Per tal de vetllar per la qualitat i la continuïtat de l’activitat i del monitoratge, no es farà retorn de la quota un cop iniciat el mes i es demanarà un compromís trimestral.

*Trobareu més informació de les extraescolars gestionades per Quàlia en aquest enllaç

*Per inscriure’s a les extraescolars de bàsquet (Tel. 600.779.824 i correu electrònic cepvallfogona2023@gmail.com) i taekwondo (Tel. 629 493 993) cal contactar directament amb els clubs responsables de l’activitat.

*Recordeu que totes les activitats comencen a l’octubre, a excepció de l’acollida matinal, el berenem i juguem, bàsquet i taekwondo, que començaran a partir del dia 6 de setembre (primer dia de curs).

COM FER LA INSCRIPCIÓ A LES EXTRAESCOLARS?

Les inscripcions seran online i les podeu fer arribar com us detallem a continuació.

👉 ACOLLIDA MATINAL
Qui gestiona: AFA
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a afa@escolavallfogona.cat,

Per avisar que el vostre fill/a farà ús del servei puntualment cal avisar enviant un correu a: acollidamatinal@escolavallfogona.cat. Recordeu que en cas que es faci ús puntual del servei també cal omplir la butlleta d’inscripció i fer-la arribar al correu de l’AFA.

👉 BERENEM I JUGUEM, ANGLÈS, INFOMECA i MULTIESPORTS
Qui gestiona: QUÀLIA
Informació i inscripció a través de la web: https://lleurequalia.cat/ca/c/extraescolars-vallfogona-de-balaguer-239

👉 RÍTMICA i HIP-HOP
Qui gestiona: Lídia
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: lidia.2.93s@gmail.com
Informació telf.: 671977153

👉 CANGUR
Qui gestiona: AFA i Ajuntament de Vallfogona.
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: afa@escolavallfogona.cat . Si l’alumne/a es queda a dinar no cal que ompliu la butlleta d’inscripció.
Informació: afa@escolavallfogona.cat

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en escriure’ns un correu o contactar amb algun dels membres de l’AFA!