Activitats extraescolars

Ja tenim un nou curs aquí! I enguany tenim novetats en relació a les extraescolars 😉

Hem afegit noves propostes per arribar a totes les famílies i també hem canviat l’empresa que en gestiona algunes d’elles.

MESURES COVID-19

MESURES COVID19 – es respectaran les mesures preventives i de seguretat i higiene que marca el Departament:

• Es respectaran les distàncies de seguretat (1,5m).
  • Es farà ús de la mascareta quan la distància no es pugui garantir.
  • El monitor/a anirà amb mascareta en tot moment.
  • Es desinfectaran superfícies d’espais abans i després de l’activitat.
  • Es promourà la freqüent higiene de mans.
  • S’evitarà que els infants comparteixin material. En cas d’haver-ho de fer, es desinfectarà abans de cada ús.

*Les activitats i el funcionament es poden veure afectats per com avanci la situació del COVID.

HORARIS i PREUS

Per les extraescolars de bàsquet (Tel. 608 385 848) i taekwondo (Tel. 629 493 993) contactar directament amb els responsables de l’activitat.

COM FER LA INSCRIPCIÓ?

Les inscripcions seran online i les podeu fer arribar com us detallem a continuació.

👉 ACOLLIDA MATINAL
Qui gestiona: AMPA

Per avisar que el vostre fill/a farà ús del servei puntualment cal posar un correu a: acollidamatinal@escolavallfogona.cat

👉 BERENEM I JUGUEM, ANGLÈS, INFOMECA, TEATRE, PATINS, MULTIESPORTS, CANINO, IOGA, ROBÒTICA, CREA’ART
Qui gestiona: QUÀLIA
Informació i inscripció a través de la web: https://lleurequalia.cat/ca/c/extraescolars-vallfogona-de-balaguer-239

👉 MÚSICA INFANTIL i PRIMÀRIA
Qui gestiona: Fem Música
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: fem.musica@yahoo.es
Informació telf: 649 29 68 25 (Belén)

👉 RÍTMICA i HIP-HOP
Qui gestiona: Lídia
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: lidia.2.93s@gmail.com
Informació telf.: 671977153

👉 CANGUR
Qui gestiona: AMPA
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: ampa@escolavallfogona.cat . Si l’alumne/a es queda a dinar no cal que ompliu la butlleta d’inscripció.

Informació: ampa@escolavallfogona.cat.

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en escriure’ns un correu!