Ens visita el delegat territorial d’Ensenyament a Lleida

Avui hem rebut a l’escola la visita d’en Miquel Àngel Cullerés, el director dels Serveis Territorials. L’ha acompanyat l’inspectora del nostre centre, la Núria Aragonès. Ha visitat les instal·lacions del centre, li hem explicat els projectes que duem a terme, les dinàmiques de l’escola, i li hem tramés alguns dels temes que més ens preocupen com la manca d’espais que tenim actualment a l’escola.

Els alumnes de Cicle Superior li han explicat el funcionament del projecte d’emprenedoria FER, que duem a terme per segona vegada en el nostre centre. El delegat els ha felicitat per la feina feta, i ens ha encoratjat a tots plegats a seguir treballant en aquesta línia.