CM i CS visitem l’abocador comarcal de la Noguera

Avui, els alumnes de 3r a 6è hem visitat l’abocador comarcal de la Noguera. Hem pogut veure els dos sectors: El primer, on es fa la recollida selectiva; i el segon, on s’hi aboquen les deixalles que llencem als contenidors de rebuig.

Ha resultat interessant per dos motius, per una banda per poder veure on acaba el procés de recollida de residus que fem a l’escola, i per l’altra per reflexionar sobre el gran volum de deixalles que generem.

Ens ha sobtat veure que, en solament 16 anys, s’ha fet una muntanya de 30 metres d’alçada d’escombreries, formada en gran part per plàstics i envasos que es podrien reciclar. Cada any, hi entren 11.000 Tones de residus. Què hi podem fer, per millorar-ho?

Gràcies al Consell Comarcal i al CRP de la Noguera per oferir-nos aquesta activitat i el servei de transport!

Feu clic aquí per veure les fotos!