Diada Cultural de Sant Jordi i I Concurs literari

El divendres 22 d’abril vam celebrar la Diada Cultural de Sant Jordi a la nostra escola.

Els alumnes de 3r, 4t i 5è van representar diferents actuacions literàries i musicals per un públic molt especial: les famílies de l’escola!!!!

Els alumnes de 3r ens van fer un recorregut escènic pels diferents mesos de l’any i per les seves estacions.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 3r.

Els alumnes de 4t ens van fer una degustació del que serà l’actuació de la cantata que estan preparant per presentar a l’Auditori de Girona amb altres escoles de la ciutat.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 4t.

I finalment, els alumnes de 5è ens van fer una passejada per diferents parts del món representant els seus contes més populars.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 5è.

Va ser una Diada molt especial acompanyada de l’entrega de premis del I Concurs Literari Follet del Ter de l’Escola Taialà, on es va reconèixer i premiar els finalistes de cada classe  i els guanyadors/es.

GUANYADORES I FINALISTES

CATEGORIA 3r

3r A: “La Meli i París” – Giulia Banchetti

GUANYADORA: “El misteri de Girona” – Marta Flores (3r B)