Qui som

Som una escola amb una llarga trajectòria educativa des de fa gairebé 50 anys.

Els alumnes són de diferents generacions de famílies arrelades al barri de sempre; per tant, podem dir que l’Escola Taialà ha estat i és una peça clau en el desenvolupament del barri i en la seva cohesió social.

L’Associació de famílies dels alumnes (AFA) del nostre centre aposta per oferir activitats extraescolars molt variades per tot l’alumnat. Les famílies hi confien i els beneficis s’inverteixen en l’escola.

Som una escola amb les instal·lacions renovades i l’edifici d’educació infantil i les aules de cicle superior i gimnàs nou des del 2007. Les aules són espaioses i lluminoses. És un centre amb moltes aules per poder dur a terme les especialitats i també amb moltes possibilitats d’espai per fer desdoblaments, mitjos grups o atenció individualitzada amb els alumnes. L’espai exterior també ofereix moltes possibilitats educatives.

Som un claustre dinàmic, actiu i amb moltes ganes d’educar acadèmicament i emocional als alumnes que formen part del nostre centre.

L’equip directiu es va constituir el curs 2019-2020 amb una trajectòria professional des de fa anys a l’Escola Taialà i també en el món educatiu.

En el moment actual de 3r a 6è estem triplicats i de 2n a P3 som doble línia.