Diada Cultural de Sant Jordi i III Concurs literari

El dimarts 23 d’abril vam celebrar la Diada Cultural de Sant Jordi a la nostra escola.

L’alumnat de 3r, 4t i 5è van representar diferents actuacions literàries per un públic molt especial: les famílies de l’escola!!!!

Els de 3r van llegir i representar poemes del llibre “L’any Tirurany més poètic”, de Ricard Bonmatí.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 3r.

Els de 4t van llegir i representar poemes de varis autors catalans.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 4t.

Els de 5è van llegir i representar diversos poemes i textos que ens transportaven al llarg dels 50 anys d’història de l’escola.

Aquí podeu veure els vídeos i les fotos de l’espectacle de 5è.

Va ser una Diada molt especial acompanyada de l’entrega de premis del III Concurs Literari Follet del Ter de l’Escola Taialà, on es va reconèixer i premiar els finalistes de cada classe i els guanyadors/es.

GUANYADORES I FINALISTES

TERCER

3rA: finalista                 EDUARD VALENZUELA                “Les aventures”

3rB: GUANYADORA   BETH BONFILL                               “La corona brillant”

QUART

4tA:  GUANYADORA  LAIA SENS                                     “La reina malcriada”

4tB: finalista                 EMMA CASACUBERTA                 “L’aventura de l’aigua”

CINQUÈ

5èA:  GUANYADORA  AINHOA GARRIDO                        “Àngels volen”

5èB: finalista                 LUA CARBÓ                                  “La nena que va salvar el món”

SISÈ

6èA: finalista                 LIA GONZÁLEZ                             “Junts som més forts”

6èB:  GUANYADOR     ALEIX ROURA                              “ El motorista cibernètic”

6èC:  finalista                CESC BAHAMON                          “Els dracs no volen baralla”

Aquí podeu veure els vídeos i fotos de les entregues de premis.