Activitats

Cada curs som fidels a la continuïtat d’activitats molt pròpies del nostre centre com són:

• La cursa solidària, els beneficis de la qual van destinats a una ONG triada per les famílies.
  • La recollida de roba usada, on les famílies poden donar roba que es fa arribar a una ONG.
  • La Setmana cultural, on tota l’escola fa activitats interdisciplinars entorn a un tema comú.
  • La Xocolatada Solidària, on els beneficis van destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu pels nens malalts de càncer.
  • La Setmana de la Felicitat, seguint la proposta d’activitats proposades pel Centre Cívic del barri.
  • El Science Day, on els alumnes de cicle superior fan activitats de ciències en anglès per la resta de l’escola.
  • El cinema de final de curs, on tota l’escola gaudeix d’una sessió de cinema.
  • L’edició de la revista Xispa, distribuint-ne un exemplar per a cada alumne a final de curs.